مجموعه آثار آیت‌الله محمدهادی معرفت

نمایه موضوعی آثار علوم قرآنی آیت الله معرفت (ره)
متن کامل 10 جلد کتاب التمهید فی علوم القرآن، که یکی از آثار برجسته در حوزه علوم قرآنی می باشد.
ارائه متون فوق به همراه کتابشناسی تحلیلی و توصیفی و فهرست آیات و عناوین.
بیش از 8000 اصطلاح در حوزه علوم قرآنی به همراه ارجاعات و نمایه ها در کتاب التمهید.
حدود 390 مستند اعلام از اسامی بکار رفته در کتاب التمهید به همراه مترادفات.
حدود 5000 نمایه و چکیده از متون التمهید به همراه آدرسهای هر یک در کتاب فوق.

نغمه های بهشتی

اپلیکیشن واقعیت افزوده نغمه های بهشتی کاری از گروه تبلیغی میعاد می باشد. در این نرم افزار تلاش خواهد شد که مفاهیم و روخوانی سورهای قرآن را به کودکان و نوجوانان از طریق فناوری جدید و جذاب واقعیت افزوده (AR) و با روش بازی و سرگرمی آموزش بدهیم.

قرآنیا

اولین و تنها اپلیکیشن بازی قرآنی اندروید با امکان رقابت های آنلاین شخصی و گروهی

فاصله گرفتن حافظان قرآنی از تکرارهای خسته کننده و کمک به حفظ و تثبیت محفوظات به روش بازی و سرگرمی و رقابت برخط با دیگران.

اجرای مسابقات مختلف قرآنی (بازی با کلمات، کدام آیه؟ کدام صفحه؟ کدام سوره؟ کدام نکته؟ باهوش ترین ها و ..) با سرعتی مناسب و رضایتبخش برای کاربران.

نغمه‌های نورانی

نرم افزار نغمه های نورانی، نرم افزار مکمل مجموعه کتاب های رنگ های نورانی (قرآن مصور کودکان) می باشد. تلاوت جذاب کودکانه به نام «نغمه های نورانی» رسانه شنیداری برای تلاوت تقلیدی کودکان می باشد که به صورت واقعیت افزوده عرضه می شود.

با نصب این نرم افزار و گرفتن دوربین گوشی بر روی تصویر، آیه‌ی مربوط به تصویر، تلاوت می شود. بعد از نصب نرم افزار «نغمه های نورانی» دوربین گوشی یا تبلت را روی جلد کتاب رنگ‌های نورانی بگیرید. چه اتفاقی می افتد؟

نرم افزار مسابقه دیجیتالی سبحان

تا کنون مسابقات قرآنی به طور غالب به صورت سنتی و در قالب آزمون ها و ارسال پیامک و همایش های قرائت، تجوید و حفظ قرآن خلاصه شده است و بر همین اساس بطور معمول فعالین قرآنی مخاطب این مسابقات می باشند. از آنجایی که قرآن و معارف قرآنی به عموم جامعه و افراد متعلق می باشد، ضروری است که برنامه های قرآنی به گونه ای تدوین و تنظیم گردد که مورد توجه همگان قرار گیرد.

جورچین حفظ قرآن

بخش های اصلی این طرح برای اولین بار در قالب اپلیکیشن تهیه و تنظیم شده است و امکانات پیش بینی شده دراین نرم افزار،در هیچ یک از نرم افزارهای قرآنی موجود نمی باشد.امکانات و قابلیتهای جدید در این طرح شامل:

اپلیکیشن قرآنیا

دسته آموزشی
نصب‌های فعال ۵٬۰۰۰+
حجم ۱۷٫۴ مگابایت
نسخه 9.9
شامد ۱-۱-۶۹۰۵۹۶-۶۳-۵-۱
عابد باقری متولد سال 1362 شهرستان لامرد فارس است.در سال 1379 وارد حوزه علمیه شد و هم اکنون مشغول تحصیل درس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم می باشد.
همچنین کارشناسی ارشد در رشته مدرسی معارف(اخلاق اسلامی) را در دانشگاه تهران گذرانده و اکنون ترم های پایانی دوره دکتری خود را در گرایش انقلاب اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی تهران را می گذراند.

نرم افزار پرسمان های قرآنی

یکی از اهداف پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پاسخ گویی به پرسش ها و شبهات قرآنی است. از این رو حاصل تلاش پژوهشگران این پژوهشکده در پاسخ دهی به پرسشها و شبهات قرآنی، پس از بررسی، اصلاح و پالایش دهها هزار پرسش و پاسخ، منجر به تولید نرم افزاری تحت عنوان «پرسمانهای قرآنی» شد که در دسترس علاقمندان به معارف قرآنی قرار گرفته است.
یادآور می شود: از آنجا که پاسخ ها متناسب با گروه های سنی، جنسی و علمی متفاوت می باشد، علیرغم رعایت استانداردهای علمی، این پاسخ ها از سطح واحدی بر خوردار نمی باشد.

نرم افزار فرهنگ قرآن

"فرهنگ قرآن" جامع ترین فرهنگ موضوعی قرآن کریم می باشد که در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تولید و ارائه شده است.

مهمترین ویژگی های فرهنگ قرآن:
در بردارنده بیش از 3000 موضوع اصلی و 60000 عنوان فرعی
معجم معنایی معارف و مفاهیم قرآن به شیوه ای نوین و به شیوه الفبایی موضوعی
جامع ترین منبع قرآن پژوهی با سه ویژگی دقت، سرعت و آسانی
دربردارنده اعلام قرآن اعم از اعلام صریح و اشاره ای
کسب رتبه برتر کتاب سال جمهوری اسلامی و کتاب سال حوزه

اشتراک در RSS - نرم افزار
نرم افزار | سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.