قرآنیا

اولین و تنها اپلیکیشن بازی قرآنی اندروید با امکان رقابت های آنلاین شخصی و گروهی

فاصله گرفتن حافظان قرآنی از تکرارهای خسته کننده و کمک به حفظ و تثبیت محفوظات به روش بازی و سرگرمی و رقابت برخط با دیگران.

اجرای مسابقات مختلف قرآنی (بازی با کلمات، کدام آیه؟ کدام صفحه؟ کدام سوره؟ کدام نکته؟ باهوش ترین ها و ..) با سرعتی مناسب و رضایتبخش برای کاربران.

نغمه‌های نورانی

نرم افزار نغمه های نورانی، نرم افزار مکمل مجموعه کتاب های رنگ های نورانی (قرآن مصور کودکان) می باشد. تلاوت جذاب کودکانه به نام «نغمه های نورانی» رسانه شنیداری برای تلاوت تقلیدی کودکان می باشد که به صورت واقعیت افزوده عرضه می شود.

با نصب این نرم افزار و گرفتن دوربین گوشی بر روی تصویر، آیه‌ی مربوط به تصویر، تلاوت می شود. بعد از نصب نرم افزار «نغمه های نورانی» دوربین گوشی یا تبلت را روی جلد کتاب رنگ‌های نورانی بگیرید. چه اتفاقی می افتد؟

اپلیکیشن قرآنیا

دسته آموزشی
نصب‌های فعال ۵٬۰۰۰+
حجم ۱۷٫۴ مگابایت
نسخه 9.9
شامد ۱-۱-۶۹۰۵۹۶-۶۳-۵-۱
عابد باقری متولد سال 1362 شهرستان لامرد فارس است.در سال 1379 وارد حوزه علمیه شد و هم اکنون مشغول تحصیل درس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم می باشد.
همچنین کارشناسی ارشد در رشته مدرسی معارف(اخلاق اسلامی) را در دانشگاه تهران گذرانده و اکنون ترم های پایانی دوره دکتری خود را در گرایش انقلاب اسلامی در دانشگاه شهید بهشتی تهران را می گذراند.

اشتراک در RSS - کودک و خردسال
کودک و خردسال | سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.