سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه
آدرس اینترنتی:
ثبت کننده دستاورد: معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه
محل تولید محصول: قم
تعداد بازدید: 2،861

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت ویژه همسر و فرزندان طلاب علوم دینی و طلاب خواهر حوزه‌های علمیه با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران، جامعه المصطفی العالمیه، حرم مطهر حضرت معصومیه(س)، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
این جشنواره در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، اذان، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در تاریخ 15 بهمن مصادف با میلاد حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام از تاریخ 16 مهر تا 10 آبان 1399 به «سامانه سخا/ خانواده و امور فرهنگی/ بخش مسابقات قرآن» (ویژه همسر و فرزندان طلاب برادرو طلاب خواهر) و سایت جامعه‌المصطفی (ویژه طلاب غیر ایرانی) مراجعه نمایند.

محور محصول: 
سال تولید محصول: 
محل تولید محصول: 
نوع مخاطب: 
گروه سنی مخاطب: 
گروه جنسی مخاطب: 
تناسب محصول با مباحث قرآنی: 
قابلیتها و ویژگی های محصول: 

این جشنواره به صورت آموزش محور برنامه ریزی شده به این صورت که کسانی که در مرحله اول ثبت نام کردند به مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیها السلام معرفی شدند و مدت دو ماهی که به برگزاری مسابقات مانده از آموزشهای آفلاین و آنلاین و پشتیبانی تلفنی در رشته حفظ برخوردار می شوند.در حال حاضر کلاس های پشتیبان و محتواهای آفلاین در سایت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیها السلام در حال برگزاری می باشد.

مستندات و رسمیت بخش ها: 

دیدگاه خود را بیان کنید

Image CAPTCHA
سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه | سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.