جستار ویژه قرآن و عهدین
آدرس اینترنتی:
دسته بندی: آثار مکتوب
ثبت کننده دستاورد: دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
محل تولید محصول:
تعداد بازدید: 5،172

مجموعه‌ای از مقالات با محوریت «قرآن و عهدین» به همت ادارۀ کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی ‌خراسان رضوی سامان یافته است. فرضیۀ مقالات پیش­رو، بر این است که «قرآن‌کریم» بیان جامع، کامل‌ و روشن‌تری نسبت به «عهدین» در مقولات طرح‌ شده دارد. بدیهی است یکی از الگوهای روش‌مند در ترویج معارف قرآنی و تبیین «جامعیت قرآن» میان نخبگان جامعه، گفتمان‌سازی و انجام پژوهش­های تطبیقی در نصوص کتاب مقدس و قرآن است.
نویسندگان این مقالات، دانش‌آموختگان سطح سه و چهار حوزۀ علمیۀ مشهد مقدس و دانش‌پژوهان گروه‌های آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی(قرآن و حدیث، فلسفه و کلام) و اعضای حلقه‌های علمی مراکز آموزشی آخوندخراسانی، شیخ بهایی و طوبی هستند که پیش­تر در مراکز علمی با مباحث تخصصی قرآن و عهدین، کلام اسلامی و نقد فرق انحرافی مسیحیت و یهودیت آشنایی داشته‌اند.

محور محصول: 
قالب آثار مکتوب: 
سال تولید محصول: 
زبان محصول: 
نوع مخاطب: 
گروه سنی مخاطب: 
سطح تحصیلی مخاطب: 
گروه جنسی مخاطب: 
تناسب محصول با مباحث قرآنی: 
رتبه علمی: 
دوره انتشار: 
قابلیتها و ویژگی های محصول: 

مجله الکترونیکی«جستار» در گذشته به‌صورت فصلنامة فرهنگی‌ـ‌ترویجی معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی انتشار ‌یافته و در سال 1381 پا به عرصة نشر نهاده و در آن، مقالات دانش‌پژوهان و اعضای حلقه‌های علمی معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بخش‌ها و موضوعات متنوع منتشر می‌شد.

اکنون این فصلنامه در قالب الکترونیکی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. قالب جدید پس از انتشار 36 شماره چاپیِ رو به رشد، در سطح تخصصی منتشر می‌شود.

روشهای دسترسی و عرضه محصول: 
تصویر جلد کتاب یا نشریه: 

دیدگاه خود را بیان کنید

Image CAPTCHA
جستار ویژه قرآن و عهدین | سامانه بازنمای دستاوردهای قرآنی

خطا

وب سایت با یک خطای غیر منتظره مواجه شد. لطفا بعدا دوباره تلاش کنید.